czwartek, 28 kwietnia 2016

Sanex - Żel pod prysznic Pro Hydrate i Antyperspirant 7 in 1 Protection

Witam serdecznie! :)
Jak wiecie, od kilku tygodniu biorę udział w kampanii Sanex. Kampania została zorganizowana przez firmę Streetcom, o czym bliżej możecie przeczytać >tutaj<

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/c4cf0c86c521d0e857906f77f1f8fa25

W kampanii otrzymałam, dla siebie oraz znajomych, żele pod prysznic Pro Hydrate oraz antyperspiranty w kulce 7 in 7 Protection.


Używam obu produktów od blisko trzech tygodni, więc myślę, że to idealny czas na pełną recenzję :D

Celem marki Sanex jest Zdrowa skóra dla każdego.
"Naszą misją jest pomóc wszystkim i każdemu
z osobna w utrzymaniu zdrowia skóry każdego dnia. Dlatego też prowadzimy badania i tworzymy łagodne formuły, które pomagają utrzymać skórę w optymalnej kondycji.
Utrzymywanie zdrowia skóry oznacza stosowanie delikatnych produktów, które wspierają jej naturalną barierę ochronną. Odkryj linię żeli pod prysznic i antyperspirantów Sanex.
Skóra jest Twoim największym organem, który wykonuje ciężką pracę pełniąc szereg istotnych funkcji. Skórę chroni naturalna bariera, która pomaga utrzymać jej zdrowie."
Źródło: colgate.pl


Jako pierwszy przedstawię Wam żel pod prysznic Pro Hydrate.
Pierwsze co "rzuciło mi się w nos" to przepiękny zapach. Trochę jak krem pielęgnacyjny, choć ja wyczuwam tu konwalie :D
Uwielbiam konwalie, więc zapach bardzo mi odpowiada.

Żel jest dość rzadki, choć mimo to jest całkiem wydajny.
Całkiem nieźle się pieni i co dla mnie najważniejsze - nie uczula!
Zaskoczyło mnie również to, że ten żel naprawdę nie wysusza skóry, a chyba nawet trochę ją nawilża.

Sama jestem zaskoczona, ale bardzo polubiłam ten żel i na pewno nie jeden raz stanie na mojej wannie :)


Antyperspirant w kulce 7 in 1 Protection również świetnie spełnia swoją funkcję.
Zapach jest delikatny, lekko kremowy. Konsystencja nie jest ani rzadka, ani gęsta, jest idealna.
Dezodorant na skórze dość szybko wysycha, dzięki czemu właściwie od razu można się ubrać i nie pozostawia śladów na ubraniu (przynajmniej ja nic takiego nie zauważyłam :P).

Tak, jak wyżej napisałam, ten antyperspirant świetnie spełnia swoją funkcję. Po użyciu rano, nie wyczułam żadnego nieprzyjemnego zapachu.
Nie podrażnił mnie również, kiedy użyłam go natychmiast po depilacji (używam depilatora - hardcore, wiem :D).

Oba produkty bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły.
Przyznam, że byłam do nich dość sceptycznie nastawiona i bardzo miło się rozczarowałam ;)

Zarówno antyperspirant, jak i żel pod prysznic staną się jedynymi z moich ulubionych tego typu produktów. Super działanie i dobra cena, czego chcieć więcej?

A wy, mieliście styczność z produktami Sanex?
 

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę te produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam są dostępne w Rossmannie :)

      Usuń
  2. Gratuluję świetnej kampanii ;) Ja nie przepadam na antyperspirantami w kulce. Ale żelu chętnie bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)