piątek, 6 maja 2016

Denko - Kwiecień 2016

Niedawno skończył się kolejny miesiąc, więc przyszedł czas na denko :)
Lubię ten stan kiedy widzę dno produktu, bo to pozwala mi myśleć, że choć trochę panuję nad tym ilościowym chaosem, który posiadam :D


Kwiecień był dobrym miesiącem, ponieważ skończyło mi się aż 15 produktów! :)


KĄPIEL


Palmolive - Żel pod prysznic So Dynamic
Nie zaprzyjaźniłam się z nim. Zapach ma fajny, orzeźwiający, ale jest okropnie rzadki. Mimo, że ma aż pół litra to bardzo szybko mi się skończył. Ale jest bardzo tani, więc raz na jakiś czas można go kupić dla zapachu ;)
Cena: 7,79zł za 500ml

Sanex - Dermo Pro Hydrate
Bardzo fajny żel, jego pełną recenzję możecie przeczytać >tutaj< 
Cena: 9,99zł za 250ml

Lactacyd - Emulsja do higieny intymnej Sensitive
Jest to jeden z moich ulubionych płynów do higieny intymnej. Nie zawiera drażniących składników, nie uczula.
Cena: 11,99zł za 200ml


CIAŁO

      
Mokosh - Odżywczy eliksir do ciała Żurawina
Uwielbiam go i było mi bardzo smutno, gdy się skończył ;) Obłędnie pachnie, ma super konsystencję, która pozostawia ciało aksamitne. Ideał ;]
Cena: 65zł za 100ml

Cetaphil - MD Dermoprotektor Balsam do twarzy i ciała
Nie wiem jak spisuje się na twarzy, ponieważ używałam go tylko do ciała. Świetnie działa na przesuszone miejsca.
Cena: 40zł za 250ml

Rexona - Antyperspirant w sprayu Oxygen
Bardzo fajny antyperspirant. Nie mam mu nic do zarzucenia. Spełnia swoją funkcję, nie brudzi ubrań i przyjemnie pachnie.
Cena: 10,49zł za 150ml


TWARZ

  
The Body Shop - Shea Lip Butter
Masełko do ust o zapachu masła shea. Starczyło mi na bardzo długo, ponieważ używałam go tylko na noc. Świetnie nawilża i ładnie pachnie.
Cena: 20zł za 10ml

Eucerin - Even Brighter Night Cream
Krem na noc redukujący przebarwienia. Obecnie dość trudno dostępny, ponieważ marka wycofała się z naszego kraju. Całkiem fajny krem, bardzo wydajny, ładnie wygładza skórę.
Cena: 38zł za 20ml

Naobay - Oxygenating Cream Moisturizing
Krem na dzień. Ma za zadanie dotleniać i nawilżać. Nie zauważyłam ani jednego, ani drugiego. Mam skórę normalną w kierunku suchej i ten krem nie był dla mnie wystarczająco mocno nawilżający. Zważywszy na cenę, dla mnie zupełnie nie jest jej wart.
Cena: 90zł za 30ml 

A-True - Real Black Tea True Active CC Cushion
Uwielbiam go z całego serca! Zapraszam na pełną recenzję >tutaj< 
Cena: 40zł za 12g


OCZY

  
Yasumi - Eyes & Lips Contour Cream
Krem na okolice oczu i ust. Ja używałam go tylko pod oczy. Nie mam mu nic do zarzucenia. Dobrze nawilża, dobrze się wchłania i idealnie nadaje się pod makijaż. Nie uczula i nie podrażnia.
Cena: 29,50zł za 5ml

Shiseido - Ultimune Eye Power Infusing Eye Concentrate
Drugi krem pod oczy, który zdenkowałam w kwietniu. Starczył mi na bardzo długo, jest niesamowicie wydajny. Na początku czułam lekkie ciepło po jego nałożeniu, ale po kilku dniach używania ono minęło. Ładnie wygładza i nawilża skórę. Nie podrażnia, ale nie wiem czy jest wart swojej ceny...
Cena: 86zł za 5ml

Exclusive Cosmetics - Hydrożelowe płatki pod oczy z ekstraktem z pereł
W sumie niewiele mogę powiedzieć o tym produkcie, prócz tego, że zupełnie nie działa.
Cena: 4,99zł za opakowanie (2 sztuki)

Giorgio Armani - Black Ecstasy
Tusz do rzęs, z którym bardzo się polubiłam. Tworzy mocny, teatralny look. Mimo, że miałam tylko miniaturę to starczył mi na bardzo długo.
Cena: 33,80zł za 2ml

IsaDora - Precision Mascara
Meh.. bardzo kiepska maskara. W ogóle nie było jej widać na moich rzęsach. Dla mnie za słaby efekt.
Cena: 29,10zł za 3ml

I to by było na tyle :D
Jeśli czytałyście moje poprzednie denka to zapewne zdziwi Was ilość produktów do makijażu. Stwierdziłam, że czas najwyższy zacząć zużywać i tego rodzaju produkty :D

A jak wyglądają Wasze ostatnie denka?
      

7 komentarzy:

  1. Spore to denko :) Dużo produktów znam :) Ten olejek z Mokosh jest świetny! Mnie ten krem Shiseido pod oczy szczypał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też po kilku dniach by Ci to minęło ;) ale w sumie nie ma czego żałować..

      Usuń
  2. Żałuje, że nie kupiłam grudniowej edycji pudełka w którym był ten olej Mokosh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam to jeszcze ten box jest dostępny :)

      Usuń
  3. Jestem w trakcie zużywania olejku mokosh, ale zaniepokoiłaś mnie naobay :( Liczyłam na niego.
    Moje denko jest u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawe denko :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)