czwartek, 12 maja 2016

Lookfantastic Box - Maj 2016

Minął kolejny miesiąc i kolejny, śliczny Lookfantastic Box dotarł do moich drzwi ;)
W zeszłym miesiącu trochę się na niego naczekałam, ale teraz dotarł do mnie niemalże z prędkością światła :D

Jesteście ciekawi zawartości? To zapraszam!


Motyw przewodni majowego pudełka to #lfhellobeautiful. Pudełko ma wygląd inny, niż standardowo - jest niebieskie. Prócz kosmetyków, w boxie znalazło się także najnowsze wydanie brytyjskiego Elle - dla mnie zupełnie zbędny produkt, same reklamy.

Ale koniec marudzenia, bo zawartość właściwa jest bardzo fajna :)


Ren - Wake Wonderful - Night-Time Facial
Rozświetlająca kuracja do twarzy na noc. Ma za zadanie rozjaśnić i ujednolicić kolor skóry. Jest wypełniony po brzegi cudownymi składnikami, takimi jak olej z nasion żurawiny, czy olej z pestek arktycznej czarnej porzeczki. Używamy jej na oczyszczoną skórę twarzy, po nałożeniu kremu nawilżającego.
Należy uważać, ponieważ krem może uwrażliwiać skórę na działanie słońca, dlatego też należy używać odpowiednich filtrów.
Cena: 8GBP za 10ml (44,80zł)

  
Ioma - Youthful Moisture Cream
Krem zamknięty w 7 małych kapsułkach. Można używać go zarówno na dzień, jak i na noc. Jest mały i lekki, dzięki temu świetnie nadaje się do zabrania go w podróż. Krem jest bogaty w soję i olej bawełniany, które mają za zadanie pomóc naszej skórze w produkcji kolagenu oraz zregenerowaniu komórek.
Cena: 9GBP (50,40zł)


Revlon - Uniq One - All In One Hair Treatment
Malutka odżywka w sprayu, która ma spełniać aż 10 funkcji. Między innymi reperuje suche i zniszczone włókna włosa, chroni przed ciepłem, poprawia blask, wygładza i chroni kolor. Dostępna w pudełku w dwóch wariantach, ja dostałam wersję kokosową i bardzo mnie to cieszy :)
Cena: 0,80GBP za 9ml (4,48zł)


Wet Brush
Podoba mi się ta nazwa - w tłumaczeniu mokry pędzel :D Szczotka ma świetnie sprawdzać się przy rozczesywaniu mokrych włosów i przyznam szczerze, że bardzo na to liczę, bo niestety mój TT średnio sobie z tym radzi. Szczotka występuje w wielu różnych kolorach, ja dostałam całkiem ładny - różowy :)
Cena: 11,99GBP (67,15zł - choć widziałam w polskich sklepach za 30zł)


Vichy - Liftactiv
Przeciwzmarszczkowy i regenerujący krem na dzień. Otrzymałam wersję do skóry suchej/bardzo suchej. Krem redukuje oznaki starzenia pojawiające się w ciągu dnia - wygładza zmarszczki i poprawia jędrność skóry.
Jeszcze nie wiem czy będę go używać, raczej niespecjalnie potrzebuję pielęgnacji przeciwzmarszczkowej :D
Cena: 8,99GBP za 15ml (50zł)


Decleor - Intense Nutririon Cream
Krem do twarzy, który zawiera oleje z kwiatów żurawiny, arganowy i awokado. Mają one za zadanie odżywiać i chronić skórę.
Cieszy mnie ten krem, choć jest malutki :)
Cena: 4,55GBP za 5ml (25,48zł)


Eve Lom - Cleanser
Ostatni produkt - próbka. Nie jest nawet wymieniony na karcie produktowej. Czyścik do twarzy wraz z muślinową ściereczką - fajnie, że ją dołączyli do próbki. Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry, zmiękcza i pozostawia skórę oczyszczoną i przygotowaną na dalsze etapy pielęgnacji.
Cena: 2,13GBP za 5ml (11,93zł)

I to już cała zawartość majowego LF Beautyboxa!
Jak Wam się podoba?
Ja jestem bardzo zadowolona :)

Za boxa zapłaciłam 11,25GBP (w tym miesiącu wyszło około 64zł), znalazłam 7 produktów o łącznej wartości 45,46GBP (około 254zł) i nie doliczałam ceny gazety.

Boxa możecie kupić klikając >tutaj< lub w banner na końcu postu.
Możecie zamówić go w kilku wariantach - jednorazowo, na 3, na 6 lub na 12 miesięcy. Cena waha się wtedy od 11,25GBP (przy 12 miesiącach) do 15GBP (przy jednorazowym zamówieniu).

Plusem jest jednak to, że zamawiając czasową subskrypcję nie musicie od razu pozbywać się z portfela całej kasy bo będą ją sobie sami ściągać co miesiąc :D

Gdybyście zdecydowali się na zakup to bardzo proszę o zrobienie tego bezpośrednio po kliknięciu w mój banner (biorę udział w programie afiliacyjnym) :)
LookFantastic EU 234x60

10 komentarzy:

  1. To był mój ostatni box z rocznej subskrypcji - tym razem wyjątkowo rozczarowujący. Mam wrażenie, że wszystko już było - szczotki kilka razy (mniejsze wersje), Eve Loom (doskonały czyścik) był w większej miniaturce, Vichy bywa w naszych polskich boxach. Tylko krem Ioma wypróbuję, bo to jest nowość.
    W sumie subskrybuję Lookfantastic od półtora roku, może dlatego część produktów mi się powtórzyła. Zastanowię się czy warto przedłużać subskrypcję. Zwłaszcza, że mam jeszcze spory zapas niewykorzystanych miniaturek z LF. Mimo wszystko warto, bo często pojawiają się ekskluzywne miniatury (Eve Loom, Omorowicza), można uzbierać niezłą kolekcję Codalie i Ren, jeśli ktoś lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona. Zapewne przez to, że jest to moje drugie pudełko z rocznej subskrypcji ;) co prawda mam już mini wersję szczotki, ale ta duża wydaje się niczego sobie a moja mini wersja jest już nieźle sfatygowana :D
      Trochę obawiam się, że będę miała sporo powtórek w ich kalendarzu adwentowym, który mam już od blisko pół roku zamówione :D

      Usuń
  2. Fajniutki ten boxik :) bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym boxie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę godny polecenia, a wysyłka do PL darmowa :)

      Usuń
  4. O boxie czytam po raz pierwszy :) Zawartość jest nawet ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy box, coraz bardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)