poniedziałek, 18 kwietnia 2016

MULTISUB - Box z przekąskami do pracy

Pod koniec zeszłego tygodnia otrzymałam ogromną paczkę od firmy Multisub, był to Box z przekąskami do pracy.

Multisub jest to młoda firma, która zajmuje się sprzedażą boxów subskrypcyjnych. Mają naprawdę ogromną ofertę!
Możecie wybierać spośród:
- produktów fit,
- paczki dla psów,
- produktów bezglutenowych,
- produktów dla diabetyków,
- przekąsek do pracy,
- świeżo zmielonej kawy,
- herbaty,
- miodów,
- akcesoriów do kąpieli,
- produkty dla niej i dla niego.

Wszystkie boxy wyglądają bardzo ciekawie, ja miałam dylemat między przekąskami do pracy, herbatą, a akcesoriami do kąpieli. W końcu zdecydowałam się na ten pierwszy i na jego właśnie zawartość Was dzisiaj zapraszam :D


Box okazał się naprawdę pokaźnych rozmiarów, w środku znalazłam aż 19 produktów!


Sante - Musli błonnikowe z kokosem (200g)
Bardzo lubię te musli i cieszę się, że znalazłam je w boxie :)

Bakalland - BA! Musli chrupiące - 5 ziaren z miodem (300g)
Nie znam tego produktu, ale jego opis bardzo mi się podoba. Lubię miód i na pewno chętnie je spróbuję :D

Cykoria - Jabcusie - Chipsy jabłkowe suszone (40g)
Uwielbiam chipsy jabłkowe i nigdy nie jest mi ich za wiele!


Gellwe - Słodki kubek - Kisiel z kawałkami owoców - Truskawka (30g)
Lubię tego typu produkty, są świetne kiedy mamy ochotę na coś słodkiego.

Intenson - Guarana mielona (100g)
Gdy zobaczyłam ten produkt w pudełku od razu się ucieszyłam, jestem go bardzo ciekawa!

Knorr - Rozkosze podniebienia - Krem z dyni ze śmietaną i szczypiorkiem (22g)
Ta wersja gorącego kubka jest mi dość dobrze znana, miałam kiedyś okazję brać udział w kampanii tego produktu. Taka zupka to świetny pomysł kiedy w pracy dopadnie nas mały głód ;)


Verbena - Ziołowe cukierki - Zielona herbata (60g)
Bardzo lubię cukierki ziołowe, więc ich obecność w boxie bardzo mnie ucieszyła.

Kubuś - 8 zbóż - Ciastka mleko i rodzynki (30g)
Akurat te ciastka komuś podaruję, niestety nie jestem fanką rodzynek :P

Wasa - Sandwich - Cheese & French Herbs (30g)
Lubię pieczywo chrupkie Wasa, więc tę wersję również chętnie spróbuję.

Atlanta Poland - Bakal Crunch - Orzeszki ziemne w papryce (50g)
Super! Myślę, że to świetna alternatywa dla chipsów :) Podobno są dostępne w Biedronce.


Sonko - Yogurt - Wafle ryżowe w polewie jogurtowej (65g)
Co do tego produktu mam mieszane uczucia, jeszcze nie wiem czy go spróbuję :P

Good Food - Wafle ryżowe naturalne extra cienkie (30g)
Solone wafle kukurydziane extra cienkie (35g)
Te produkty bardzo mi się podobają! Uwielbiam tego typu wafle, są świetną przekąską.


Sante - Go On! Protein Bar - Żurawinowy z Goji i inuliną (50g)
W końcu słodkości! :D Lubię tego typu batony, na pewno chętnie go spróbuję.

Schogetten - Alpine Milk Chocolate (33g)
Uwielbiam czekoladę, ta na pewno u mnie się nie zmarnuje ;]

Bakalland - BA! 5 owoców leśnych - Baton zbożowy z owocami leśnymi i polewą o smaku jogurtowym (40g)
Gdyby nie polewa byłabym zachwycona, ale i tak chętnie go wszamie :D


Ricola - Alpine Fresh - Szwajcarskie cukierki ziołowe (40g)
Jak już wyżej pisałam, bardzo lubię cukierki ziołowe. Cukierki marki Ricola do tej pory znałam tylko w wersji żurawinowej, te znalezione w boxie również są bardzo smaczne.

Kopernik Toruń - Bagatelka - Mini szarlotka (135g)
Uwielbiam szarlotkę! To chyba moje ulubione ciasto, więc trafili w mój gust w 100% :)

Helio - Orzechy brazylijskie (100g)
Nie znałam wcześniej orzechów brazylijskich. Bardzo mi smakują i z tego co czytałam mają wiele świetnych właściwości, więc jestem bardzo zadowolona.

To wszystko co znalazłam w najnowszej edycji Boxa z przekąskami od Multisub.
Prawda, że wygląda naprawdę imponująco?
Ja jestem bardzo zadowolona, z większością produktów idealnie trafili w mój gust.

Box z przekąskami do pracy kosztuje 69zł i jeśli wy również chcecie otrzymać taki box (lub inny - jak widzicie wyżej oferta jest bardzo szeroka) to serdecznie zapraszam Was na stronę Multisub.
 

8 komentarzy:

  1. Woow, naprawdę pokażny ten box !! Wafle ryżowe z polewą są naprawdę pyszne , szczerze polecam :D Jadłam jeszcze z polewą czekoladową, oczywiście w wersji light ;) A co do multisub to muszę przyjrzeć się dokładniej ich ofercie bo mnie bardzo zaciekawiła, kusi wręcz :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, box jest super :) jednak co do wafli to wolę je w tradycyjnej wersji ;)

      Usuń
  2. Ojojoj, ale bym sobie coś pochrupała! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo z tego znam :) Wolę jednak tworzyć sobie taki box sama, bo nie wszystko lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to w boxach, nigdy nie wiadomo na co trafisz :D

      Usuń
  4. Fajny box, dużo dobrych i zdrowych przekąsek. Chyba sobie zamówię taki zapas w przyszłym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)