czwartek, 24 marca 2016

Lotion Shiseido Aqualabel White Up S czyli tonik do zadań specjalnych + zniżka dla Was :)

W ramach współpracy ze sklepem Ber de Ver otrzymałam do testów lotion Aqualabel White Up w wersji S marki Shiseido.

www.berdever.pl

Lotion używałam przez ostatnie 3 tygodnie, więc przyszedł czas, aby podzielić się z Wami moją opinią o nim :)
Ale najpierw kilka słów wstępu.


Po co nam w ogóle tonik do twarzy?
Używanie toniku do twarzy to wbrew pozorom bardzo ważna część codziennej pielęgnacji. Tonik orzeźwia oraz oczyszcza naszą cerę, do tego usuwa pozostałe zanieczyszczenia po pierwszym etapie oczyszczania twarzy. Jednak najważniejszą funkcją toniku jest przywrócenie skórze odpowiedniego pH. Tonik powinniśmy dobrać zgodnie z potrzebami naszej skóry.

Dlaczego nie lubię używać toniku?
Mam cerę suchą, ale nie jakoś bardzo i do tego niestety dość mocno wrażliwą. Raczej unikałam stosowania toniku, bo właściwie każdy po jaki sięgnęłam powodował u mnie okropne przesuszenie skóry. Zdarzały się nawet podrażnienia, suche plamy i ogólny dyskomfort. W związku z tym często unikałam stosowania toniku. Czy lotion od Shiseido sprawił, że polubiłam tę część pielęgnacji?


Od razu powiem Wam, że marka Shiseido wypuszcza zupełnie różne jakościowo produkty na rynek japoński i na rynek polski. Niestety te dostarczane nam nie dorastają tym japońskim nawet do pięt.

Lotiony Shiseido Aqualabel występują w trzech wersjach.

NIEBIESKA
Zawiera kwas traneksamowy, który pomaga zwalczyć problem z pigmentacją skóry, wyrównuje koloryt i rozjaśnia skórę.
Seria niebieska ma trzy wersje:
- S - odświeżająca (klik),
- R - nawilżająca (klik),
- RR - mocno nawilżająca (klik).

CZERWONA
 Zawiera kolagen, glicerynę oraz kwas hialuronowy. Jest szczególnie polecana osobom, które posiadają zmarszczki.
Seria czerwona ma dwie wersje:
- R - nawilżająca (klik),
- RR - mocno nawilżająca (klik).

ŻÓŁTA
Zawiera mleczko pszczele, kwas hialuronowy oraz żeń-szeń. Może być używany przy każdym rodzaju skóry, szczególnie jest polecana posiadaczkom cery normalnej lub suchej.
Seria żółta ma dwie wersje:
- R - nawilżająca (klik),
- RR - mocno nawilżająca (klik). 


Wersja testowa to wersja niebieska - White Up S - odświeżająca.

Co o tym lotionie mówi strona Ber de Ver?
To lotion, który świetnie nawilża i odświeża. Nadaje skórze orzeźwienie oraz elastyczność. Pomaga usunąć martwe komórki naskórka oraz resztki makijażu. Po użyciu lotionu skóra jest przygotowana na dalszą pielęgnację.


Co o tym lotionie sądzę ja?
Używałam go 3 tygodnie, codziennie rano i wieczorem. Początkowo bardzo się go obawiałam, szczególnie, że otrzymałam wersję S. Bałam się, że będzie wysuszał moją skórę i stanie się kolejnym tonikiem, z którym się nie polubię.
Nic bardziej mylnego!


Jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona! Nie podrażnił, ani nie wysuszył mojej skóry. Wręcz przeciwnie! Moja skóra jest gładka, miękka i cudownie nawilżona.
Jak widać na zdjęciu powyżej, lotion jest bardzo wydajny. Użyłam go ponad 40 razy, a w butelce zostało go jeszcze bardzo dużo :D

Czy mogę się do czegoś przyczepić?
Tak, do dwóch rzeczy ;)
Po pierwsze, dużo bardziej podoba mi się opakowanie przed zdjęciem folii. Pod folią opakowanie jest mniej wyraziste.
Po drugie, lotion ten ma kwiatowy zapach. Nie jest on bardzo mocny, ale ja lubię kosmetyki zupełnie bezzapachowe. Zapewne część osób uznałaby ten zapach za plus :D


Podsumowanie
Jest to pierwszy tonik, który pokochałam! Pierwszy tonik, który idealnie współgra z moją skórą. Pierwszy tonik, którego nie mam ochoty wyrzucić, a nawet pragnę by nigdy się nie skończył.
Moja skóra jest pięknie nawilżona, wygładzona i nawet przestały mi się robić czerwone plamy na policzkach. Po prostu szok!
Mimo tego, że moja skóra często ulega podrażnieniom, ten lotion nie spowodował u mnie najmniejszej reakcji alergicznej.
Do tego minusy, które wymieniłam wyżej zupełnie nie umniejszają tej miłości. Na pewno kupię go, gdy skończy mi się egzemplarz testowy! Choć jeszcze nie wiem czy kupię tę samą wersję, czy wersję R.

Cóż więcej mogę dodać?
Jak zapewne już się domyślacie, polecam ten lotion z całego serca. Myślę, że nic więcej mówić nie muszę. Dla mnie tej to po prostu ideał :)

I zniżka dla Was :D
Na hasło "KANOMIRU10OFF" macie 10% rabatu w sklepie Ber de Ver na wszystkie lotiony Shiseido z serii Aqualabel (żółty, niebieski i czerwony).
Kod rabatowy jest ważny do 30 marca włącznie.

A Wy znacie japońskie wersje kosmetyków Shiseido?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)