poniedziałek, 1 czerwca 2015

Denko - Maj 2015

Dzisiaj przychodzę do Was ze zużyciami z maja! :)
To denko jest trochę mniejsze niż z zeszłego miesiąca, zapraszam do czytania!


1. L'Biotica Biovax - Intensywnie regenerująca maseczka do włosów warbowanych


Na szczęście kupiłam tylko tę jedną saszetkę. Produkt zupełnie nie dla mnie. Bardzo poplątał i stępił mi włosy. Dla mnie bubel.
Jego cena to 2,20zł za 20ml.

2. Yves Rocher - Krem na dzień Serum Vegetal Wrinkles & Radiance


Bardzo fajny krem. Nie uczulił mnie, ładnie rozświetlił twarz, a do tego jest wydajny. Polecam! :)
Jego cena to 75zł za 50ml.

3. Etude House - Cleansing foam Pomegranate & Berry


Długo się z nią męczyłam. Nie podobał mi się ani zapach, ani bardzo gęsta konsystencja, ani działanie. Szczególnie podrażniał mi szyje, używałam go raz na jakiś czas.
Jego cena to 13$ za 100ml.

4. NUXE - Nuxellence Detox


Użyłam raz, drugi, trzeci i przepadłam! Pokochałam ten krem z całego serca. Pięknie pachnie, cudownie nawilża. Po jego użyciu, skóra rano jest miękka, rozświetlona, po prostu cudowna! Jedyny minus to jego cena...
Kosztuje 140zł za 50ml.

5. Pat & Rub - Odżywka do włosów Objętość i Wzmocnienie


Na pełną recenzję tej odżywki oraz szamponu z tej samej wersji zapraszam >tutaj<
Cena tej odżywki to 59zł za 200ml.

6. Organique - Mydło glicerynowe Konwalia


Uwielbiam glicerynowe mydełka od Organique. Używam ich do mycia rąk.
Wersja konwaliowa bardzo mi odpowiada. Uwielbiam ten delikatny zapach jednych z moich ulubionych kwiatów! :)
Cena to 14,90zł za 100g.

7. Vital Derm - Szampon arganowy


Bardzo fajny! Ładnie pachnie, a włosy po jego użyciu są miękkie i dobrze się układają. Na pewno kupię pełną wersję, prawdopodobnie razem z odżywką z tej samej serii.
Cena to 24zł za 400ml.

8. The Body Shop - Żel pod prysznic Coconut


Żele pod prysznic z The Body Shop to moje ulubione żele od prysznic. Wersję kokosową miałam pierwszy raz. Co ciekawe, jest gęstsza od innych, znanych mi wersji zapachowych ;)
Kocham zapach kokosa i ten żel mnie nie rozczarował, pachnie niczym Pina Colada ;D
Jego cena to 25zł za 250ml.

9. A.True - Real Black Tea True Active CC Cushion


Jest to podkład w formie poduszki. Są one bardzo popularne w Azji. Ten podkład jest genialny pod każdym względem. Jest delikatny, wygładza, rozświetla, a z czasem skóra staje coraz lepszej jakości ;)
Występuje w dwóch kolorach, ja miałam jaśniejszy (01). Zrobię o tym podkładzie osobny wpis :)
Jego cena to 155zł za dwa takie wypełnienia jak na zdjęciu powyżej + kasetka.

Jak wyglądają Wasze zużycia?
U mnie jak widać, ogromna przewaga pielęgnacji ;D

Dodatkowo, planuję w tym miesiącu zorganizować pierwsze rozdanie! Dajcie znać czy byście były takowym zainteresowane :)

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię te Twoje wpisy o nazwie "denko" :) Ja zanim u siebie widzę denko to trochę to trwa, a wcieram w siebie uczciwie tony mazideł do pielęgnacji :) Nie używam żadnego z powyższych kosmetyków, ale zainteresowałaś mnie kremem Nuxe. Wpisuję na listę oczekujących.

    Przyjemnie jest coś wygrać, wiec rozdanie jest zawsze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) też lubię tego typu posty, bo to świetny sposób na sprawdzenie czego naprawdę się używa ;D Ostatnio staram się powykańczać otwarte rzeczy, żeby kosmetyki mi się nie psuły :)
      Nuxe naprawdę świetny :) liczę, że trafię na jakąś promocję! Rozdanie planuję ogłosić 12 czerwca, bo idealnie wtedy miną 3 miesiące od daty założenia bloga :)

      Usuń
  2. Spore denko :) Kosmetyki z pudelka beGlossy były też u mnie :) Zaciekawił mnie ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spore? Myślałam, że wyjątkowo małe ;P
      Podkład jest świetny, genialnie działa na cerę :) niedługo wrzucę o nim osobny post :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)