środa, 24 czerwca 2015

Wczorajsze zakupy - SuperPharm i The Body Shop

Na początku przypominam o trwającym jeszcze kilka dni rozdaniu >klik<

A dzisiaj chciałam Wam pokazać moje wczorajsze kosmetyczne zakupy ;)
Zajrzałam do SuperPharm aby skorzystać z 50% zniżki na produkty Eucerin oraz do The Body Shop aby skorzystać z wyprzedaży ;)

Oto co kupiłam (i dostałam) w SuperPharm :)


1. Eucerin - AQUAporin Active - Nawilżający krem-żel do ciała - wersja Light.
Standardowa cena to 55,99zł za 400ml - ja zapłaciłam 27,99zł.
2. Eucerin - AQUAporin Active - Krem nawilżający do wszystkich typów skóry.
Standardowa cena to 49,99zł za 50ml - ja zapłaciłam 24,99zł.
3. Eucerin - DermatoCLEAN - Żel oczyszczający.
Jego cena to 38,99zł za 200ml, ja zapłaciłam 19,49zł.
Dodatkowo dostałam:
4. Eucerin - Even Brighter - Krem redukujący przebarwienia na noc.
Jego cena to około 85zł za 50ml, ja otrzymałam 20ml o wartości 34zł zupełnie za darmo ;)
5. Eucerin - tooonaaa próbek! :)

A teraz czas na zakupy z The Body Shop


1. Żel pod prysznic Malina - normalna cena to 25zł za 250ml - ja zapłaciłam 14,90zł
2. Żel pod prysznic Jagoda - ceny jak wyżej :)
3. Żel oczyszczający do dłoni Kokos - cena to 10zł za 60ml
4. "Usuwacz" do wągrów - cena 15zł
5. Mydełko w kostce Żurawina - za 100g normalnie zapłacimy 9,90zł, ja zapłaciłam 6,90zł
6. Mydełko w kostce Kokos - ceny jak wyżej :)

Jak Wam się podobają moje zakupy?
Też lubicie korzystać z takich promocji? ;)
 

6 komentarzy:

  1. Fajny zestaw TBS, bardzo lubie ich produkty. Niestety u mnie nie ma ich firmowego sklepu wiec pozostaja zakupy on- line :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby się poprawić jeśli chodzi o dostępność ;P

      Usuń
    2. Ojjj tak. Jak bede przy okazji w jakims miescie gdzie jest ich firmowy sklep to spedze tam poł dnia jesli czas pozwoli :)

      Usuń
  2. Bardzo żałuję, że w Krakowie nie ma salony TBS :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)