poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Pat&Rub - Objętość i Wzmocnienie - Szampon i Odżywka

Niedawno złożyłam swoje pierwsze zamówienie w sklepie Pat&Rub
Długo zastanawiałam się co zamówić i w końcu zdecydowałam się na zestaw do włosów - szampon i odżywka - objętość i wzmocnienie.

Zestaw przyszedł zapakowany w śliczny, czerwony worek


Taki worek zawsze może przydać się na później do przechowywania różnych drobiazgów ;)
 Standardowa cena tego zestawu to 108zł. Obecnie jest on w promocji za 86,40zł i w takiej też promocji, ja kupiłam swój zestaw ;)


Dodatkowo, za złożenie zamówienia mogłam wybrać prezent. Wybrałam próbkę balsamu rewitalizującego.
O dziwo, starczyła mi ona na pełne, jedno użycie ;)

Ale do rzeczy ;)
Gdybym pisała tę notkę po pierwszych dwóch, trzech dniach używania tego zestawu jej ton byłby zupełnie inny.
Wtedy byłam wyjątkowo niezadowolona. Zestaw miał zwiększać objętość, a moje włosy leżały smutne i przyklapnięte. Do tego, robiły się nieświeże już po kilku godzinach.

A dzisiaj, po ponad dwóch tygodniach, jestem zachwycona!
Moje włosy są miękkie, genialnie się układają, świetnie pachną i do tego są pełne życia.

Szampon ma lekki, ziołowy zapach. Bardzo dobrze się pieni, co jest takie oczywiste przy naturalnych szamponach.
Oto jego skład:

 
Odżywka ma świeży, cytrusowy zapach. Sprawia, że włosy świetnie się rozczesują, są miękkie i lejące się.
Oto jej skład:


Tak, jak pisałam wyżej, ten zestaw mnie oczarował.
Jeszcze nigdy nie miałam tak zdrowo wyglądających włosów.
I choć cena może odrobinę przerażać, to myślę, że jest to zestaw wart polecenia!

A Wy znacie firmę Pat&Rub?
Używałyście już ich produktów
 

2 komentarze:

  1. Fajnie jak sklep dorzuci do zamówienia jakiś drobiazg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) w Pat&Rub samemu się wybiera jaką próbkę chce się dostać :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)