środa, 25 listopada 2015

Kampania Talk Marketing - Rama Smaż jak Szef Kuchni

Talk Marketing jest platformą dzięki, której, po rejestracji, mamy możliwość testowania nowości.
Jeśli również chcesz, tak jak ja, brać udział w różnych kampaniach, zapraszam do rejestracji po kliknięciu w banner poniżej :)

Ja, jakiś czas temu, zakwalifikowałam się do kampanii Rama - Smaż jak Szef Kuchni.
Jest to test nowego produktu do smażenia.



Otrzymałam 6 butelek, zapakowanych w porządny karton, z grubej tektury.
W takim opakowaniu nic nie miało prawa się zniszczyć :)

Jedna butelka jest dla mnie, pozostałe 5 do rozdania znajomym.


W paczce, prócz produktu właściwego, znalazł się także przewodnik Agenta, w którym miałam opisane właściwości produktu oraz wszystkie zasady kampanii.
Prócz przewodnika, otrzymałam również ulotki dla znajomych, dzięki którym, oni również mogą się zaznajomić z testowanym produktem.


Rama - Smaż jak Szef Kuchni występuje w trzech wariantach, ja otrzymałam klasyczny.
Pozostałe dwa warianty to:
- Maślany smak,
- Mix oleju i oliwy.

Składniki
Oleje roślinne 82% (rzepakowy, słonecznikowy, całkowicie utwardzony rzepakowy, w zmiennych proporcjach), woda, sól 1,5%, emulgator (lecytyny, w tym sojowe), aromaty, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), barwnik (karoteny), witaminy A i D.

  
Rama Smaż jak szef kuchni, wariant klasyczny wydobywa naturalny aromat i smak smażonej potrawy, rekomendowany do mięs, ryb lub naleśników. Miesza się z łatwością z innymi składnikami oraz nadaje się do sosów, marynat czy smarowania form do pieczenia. Produkt jest mieszanką olejów roślinnych, zawiera kwasy omega-3, omega-6 oraz witaminy A i D, charakteryzuje się również mniejszą zawartością nasyconych kwasów tłuszczowych niż masło. Produkt nie tylko mniej pryska i nie przypala się tak szybko jak masło czy nawet olej, ale także pozwala łatwo zorientować się, kiedy jest odpowiedni moment do rozpoczęcia smażenia. Potrawy smażone smakują doskonale i nie ociekają tłuszczem, gdyż chłoną go mniej podczas smażenia.

Jak Wam się podoba nowość od Ramy?
Używałyście jej już w swoich kuchniach? :)
   

2 komentarze:

  1. Również testuję z Talk marketing i bardzo przypadła mi do gustu.
    Potrawy na niej nabierają innego charakteru, a bułka tarta do kalafiora wyszła na niej przepyszna. Jej jednym minusem jest mniejsza wydajność jedynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie mięso na niej się słabiej smaży, ale poza tym ciekawy produkt :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)