środa, 4 listopada 2015

Denko - Październik 2015

Niedawno skończył się kolejny miesiąc, więc przyszedł czas na kolejne denko ;)
Pogoda za oknem nie nastraja pozytywnie.
Jest ciemno, zimno, ponuro i strasznie mokro...
A czy moja pielęgnacja zmienia się w tym czasie?
Zapraszam ;]


Próbki pojawiają się w moim denku bardzo rzadko.
Jednakże, przez to, że moja ulubiona marka Eucerin z początkiem obecnego miesiąca wycofała się naszego kraju, jestem na etapie poszukiwania swojego idealnego kremu do twarzy.
W zeszłym miesiącu, u mnie w mieście, Super-Pharm zorganizował dni urody i właśnie wtedy otrzymałam próbki dwóch kremów marki Pharmaceris.
Pierwszy z nich to Lekki krem głęboko nawilżający (na dzień), drugi to Multilipidowy krem odżywczy (na noc).
Mają one bardzo dużą szansę stać się moimi nowymi ulubieńcami, bo poza zapachem, wszystko mi w nich odpowiada. Mają świetną konsystencje, dobrze się wchłaniają i cudownie odżywiają moją delikatną i wrażliwą skórę.
Na pewno skuszę się na pełne opakowania, gdy tylko wykończę moje zapasy.
Cena kremu na dzień: 37zł za 50ml
Cena kremu na noc: 38zł za 50ml


TWARZ I WŁOSY


1. Eucerin - DermatoCLEAN - żel oczyszający
Naprawdę lubię markę Eucerin, z którą niestety muszę się już pożegnać.
Ten żel to był bardzo dobry żel. Delikatnie, ale skutecznie oczyszcza twarz. Nie powoduje podrażnień i nie ma zapachu.
Cena: 30zł za 200ml 

2. Gosh - odżywka do włosów rewitalizująco-wzmacniająca
Raczej się nie polubimy. Dla mnie niestety ta odżywka jest zbyt ciężka, sprawiała, że moje włosy smutno przylegały do głowy ;)
Cena: 25zł za 250ml

3. Naobay - Protective Shampoo & Shower Gel
Jest to połączenie szamponu i żelu pod prysznic. Nie lubię tego typu produktów, w myśl zasady, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego ;P
Tego produktu używałam jako szamponu, ale na pewno nie kupię go ponownie.
Z moich włosów tworzył siano :P
Cena: 54zł za 200ml


CIAŁO I DŁONIE

   
4. Biolaven - Żel do higieny intymnej
Poza tym, że bardzo długo nie mogłam się przyzwyczaić do jego zapachu, który przypomina mi zgniłe winogrona, jest to bardzo fajny żel do higieny intymnej.
Jest wydajny i nie powoduje podrażnień.
Cena: 17zł za 300ml

5. Le Petit Marseillais - Delikatny żel pod prysznic - Werbena i Cytryna
Męczyłam go bardzo długo... Jak dla mnie za rzadki i ma zbyt słodki, landrynkowy zapach. Nie kupię ponownie.
Cena: 15zł za 400ml

6. Eucerin - AQUAporin Active - nawilżający krem-żel do ciała - wersja Light
Balsam ten pojawia się w moim denku już drugi raz. Jest bardzo fajny, szczególnie gdy za oknem jest gorąco ;)
Mam w zapasie jeszcze jedną jego butelkę, tym razem w wersji Rich.
Cena: 50zł za 400ml

7. The Body Shop - Strawberry soap
Mydełka TBS pojawiają się w każdym moim denku, tylko w różnych zapachach.
Jest to najlepszy dowód na to, że są one dla mnie nie do zastąpienia.
Pięknie pachną, dobrze się pienią, nie powodują podrażnień na moim skłonnych do alergii dłoniach.
Cena: 9,90zł za 100g

A jak wyglądają Wasze zużycia?
Też będziecie tęsknić za markę Eucerin? ;)
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)