piątek, 28 sierpnia 2015

Skin79 VIP Gold Super Plus BB Cream

Lubicie kremy BB?
Mi skutecznie zastępują podkłady. Są lżejsze, nie zapychają, ładnie stapiają się ze skórą. Nie kryją tak dobrze jak podkłady, ale na lato są idealne.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją azjatyckiego kremu VIP Gold Super Plus BB Cream od firmy Skin79.


 "3-funkcyjny krem BB o przyjemnej gładkiej teksturze i odżywczej formule. Przeznaczony dla cery poszarzałej, suchej i zniszczonej. Dostarcza skórze nawilżenia i zatrzymuje wysoki poziom wilgotności. Adenozyna oraz koenzym Q10 poprawią elastyczność skóry. Podwyższony filtr SPF30 chroni skórę przed promieniowaniem." (opis ze strony dystrybutora)



Krem ma bardzo ładne i wygodne opakowanie z pompką, które dodatkowo zapakowane jest w kartonik.
Całość sprawia wrażenie bardzo eleganckie.
Krem ma pojemność 40g i kosztuje 130zł (obecnie jest w promocji za 99zł).


Kolor według mnie jest dość uniwersalny. Ja jestem bladziochem, ale mimo to ładnie stapiał się z moją skórą. Z tego co czytałam osobom z ciemniejszą cerą również pasował.


Krem na lekką, choć trochę tępą konsystencje.


Bardzo ładnie stapia się ze skórą i nie pozostawia smug. Moja cera nie potrzebuje dużego krycia, ale gdy pojawiały mi się jakieś "niespodzianki" ten krem z powodzeniem je maskował.

Używałam go na trzy sposoby.

1. Samodzielnie
Krem nakładałam samodzielnie, bez innego kremu pod spodem, bez innego podkładu na wierzchu ;)
Było mi go bardzo ciężko rozsmarować, ale nawilżenie skóry było bardzo dobre przez cały dzień.

2. Na krem nawilżający
Na drugi dzień nałożyłam go na krem nawilżający, w moim przypadku na krem Bandi.


Od razu poczułam różnicę! Krem VIP Gold było dużo łatwiej rozsmarować. Nie pozostawiał żadnych smug, no i nawilżenie było podwójne! ;) W taki sposób używałam tego kremu najczęściej.

3. Na bazę
Ostatnim sposobem w jakim używam krem BB jest nałożenie go na bazę pod podkład, w moim przypadku na bazę L'oreal Skin Perfection.


W tym przypadku krem BB rozsmarowuje się po prostu idealnie! Krem sunie po bazie, jak łyżwy po lodowisku.
Niestety nie mogę używać tego kremu tym sposobem zbyt często, ponieważ ta baza ciut mnie zapycha.

I na koniec...


...zdjęcie, które zostało mi zrobione ukradkiem gdy układałam rękę z kremem do zdjęcia.
Na zdjęciu nie mam grama makijażu, nawet kremu BB dlatego widać piegi :P

A Wy używacie kremów BB?
Jakie są Wasze ulubione?
 

5 komentarzy:

  1. Bardzo się czaję na ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też go miałam jednak dla mnie póki co kremy BB się nie do końca sprawdzają, bo za słabo kryją :/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgadzam, że kremy BB są dla osób, które nie potrzebują dużego krycia :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)