poniedziałek, 9 października 2017

Novaclear Atopis - Balsam do ciała oraz Płyn do mycia twarzy i ciała

Wiem, wiem... Dawno mnie tutaj nie było.
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, bo naprawdę ostatnio nie mam na nic czasu :(
W lipcu rozpoczęłam pracę na drugim etacie, a w tym miesiącu doszły do tego zajęcia na uczelni.

Ale koniec prywaty ;)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków marki Novacelar z serii Atopis.


Podjęłam się testowania produktów tej marki, ponieważ od lat zmagam się z mocno przesuszoną, wrażliwą i atopową skórą, a seria Atopis jest przeznaczona właśnie do takiego typu skóry.
Formuła kosmetyków oparta jest na oleju konopnym oraz korzeniu lukrecji. Mają one za zadanie natłuszczać skórę, nawilżać ją oraz łagodzić podrażnienia.

W skład linii Atopis wchodzą:
- płyn do mycia twarzy i ciała,
- krem natłuszczająco-nawilżający do twarzy i ciała,
- krem natłuszczający do twarzy i ciała,
- nawilżający balsam do ciała.

Ja testowałam dwa z tych produktów, tj. płyn do mycia twarzy i ciała oraz nawilżający balsam do ciała.


Kosmetyki testowałam dłuższy czas. Pierwszą rzeczą, którą zauważyłam to brak zapachu. Dla mnie, w produktach przeznaczonych do skóry z problemami, jest to nie tylko ogromny plus, ale i wymóg. Nie wyobrażam sobie dodawania substancji zapachowych do produktów, które mają za zadanie łagodzić podrażnioną skórę.

Kosmetyki te mają bardzo dobry skład i przez cały okres testowania nie wywołały u mnie żadnych niepożądanych efektów, a to jest spore osiągnięcie ;)


Żel do mycia twarzy i ciała jest bardzo delikatny, ale (co dla niektórych może być minusem) nie pieni się, przez co trzeba uważać, żeby nie używać go więcej niż się potrzebuje. Żel nie wysusza skóry i bardzo łatwo wyciska się go z tubki ;)


Z balsamem do ciała bardzo się polubiłam! Łatwo się go rozprowadza, nie podrażnia i pozostawia na skórze delikatny film, który na szczęście zupełnie nie przeszkadza w ubraniu się natychmiast po zastosowaniu produktu.
Większość balsamów do ciała bardzo podrażnia moją skórę i wcale jej nie nawilża, a ten okazał się dla mnie zbawieniem i na pewno pozostanie ze mną na dłużej.

Produkty z serii Atopis bardzo dobrze sprawdzają się na wrażliwej, suchej i podrażnionej skórze. Sprawiają, że jest ona w lepszej kondycji, staje się miękka i delikatna, a zmiany skórne stają się mniej widoczne i uciążliwe w życiu codziennym.

Cieszę się, że miałam możliwość przetestowania tych produktów i na pewno zostaną one ze mną na dłużej. Jeśli wy również macie problemy z suchą, atopową skórą to te produkty i dla was mogą się okazać strzałem w dziesiątkę :)

http://zblogowani.pl/akcja/novaclear
 

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)