środa, 21 czerwca 2017

Lookfantastic Box - The Wanderlust Edition - Czerwiec 2017 / June 2017

Czerwcowy Lookfantastic Box przyszedł do mnie szybciej niż zazwyczaj, ponieważ pierwszy raz był wysłany kurierem, a nie pocztą ;)
Niestety, przez nawał pracy spowodowany sesją, dopiero teraz znalazłam chwilę, aby podzielić się z Wami jego zawartością.


 
W tym miesiącu, już wygląd samego kartonika bardzo mi się podoba. Standardowo, prócz kosmetyków, w boxie znalazła się książeczka z poradami i opisami wszystkich produktów oraz najnowsze wydanie brytyjskiej wersji magazynu Elle.


Kerastase - Shampoo
"Jako jeden z liderów wśród luksusowych marek produktów do włosów Kerastase jest na czele w innowacyjności, by efektem były piękne włosy. W boxie znalazły się różne szampony z ogromnej kolekcji przeznaczonej do czyszczenia, naprawy i ochrony włosów."
W moim boxie znalazł się szampon Nutritive Bain Satin 1. Używałam go już kilka razy i, prócz tego, że pięknie pachnie to po jego użyciu moje włosy są miękkie, gładkie i pięknie się układają.
Cena: 28,84zł za 80ml


First Aid Beauty - Facial Radiance Pads
"Podróżowanie jest świetne by zaspokoić Twoją żądzę zwiedzania, ale już nie jest takie dobre dla Twojej cery. Utrzymaj skórę zdrową i rozświetloną, dzięki tym płatkom. Świetnie się sprawdzą w podróży, ponieważ ich formuła nie jest płynna. Zawierają mieszankę kwasów mlekowych i glikolowych, dzięki czemu skóra jest odświeżona i zrewitalizowana."
Baaaaaardzo ciekawi mnie ten produkt :D Lubię tego typu wynalazki i mam nadzieję, że faktycznie będą działać tak dobrze, jak obiecuje to producent.
Cena: 54,29zł za 28 sztuk


Balance Me - Balancing Face Moisturiser
"Ten nawilżający krem do twarzy jest wzbogacony olejem z neroli, wyciągiem ze świerku i olejkiem bergamotkowym. Dzięki temu skóra, po użyciu tego kremu, staje się rozświetlona i mniej się błyszczy. Rezultatem jest naturalnie piękna, świetlista cera."
Kolejny ciekawy produkt, ale muszę sprawdzić czy przypadkiem nie jest przeznaczony do skóry przetłuszczającej się. Moja jest normalna w kierunku suchej i raczej nie potrzebuje dodatkowego matowienia ;)
Cena: 46,54zł za 20ml


Hailey Baldwin for ModelCo - Super Lips Lipgloss
"Ten nawilżający błyszczyk nadaje przepiękne, ultra-błyszczące wykończenie, a do tego jest trwały jak szminka. Ta luksusowa, bogata formuła wtapia się w usta, nadaje piękny kolor i pozostawia je nawilżone."
Opis brzmi zachęcająco, ale... ja bardzo nie lubię błyszczyków :P więc chyba, mimo wszystko, pójdzie on w świat ;)
Cena: 77,56zł za 3ml

  
Bellapierre - Shimmer Highlighter
"Ten sypki, błyszczący puder jest świetny jako rozświetlacz do kości policzkowych, górnej linii ust oraz do kącików oczu. Jego opalizujący połysk nadaje się do wszystkich typów urody."
Hmm.. Chyba się z nim nie polubię :P Mało się maluję i raczej obawiam się, że narobiłabym sobie nim więcej krzywdy, niż pożytku ;P
Cena: 62,97zł za 2,35g


Monu - Rosewood Reviving Mist
"Ta leciutka mgiełka zawiera odżywczą mieszankę cytryny, drzewa różanego oraz drewna sandałowego, by odświeżyć oraz odżywić zmęczoną cerę, która potrzebuje zastrzyku energii. Możesz jej używać do naprawy makijażu w gorące dni!"
Na pewno ją wypróbuję. Obecna pogoda jest do tego idealna ;)
Cena: 21,47zł za 40ml

I to już cała zawartość czerwcowego boxa Lookfantastic!
Jak Wam się podoba? :)
W boxie znalazło się 6 produktów, o łącznej wartości 291,67zł, a sam box kosztował mnie 56,02zł.

Jeśli Wy również chcecie otrzymywać takie pudełeczka kliknijcie >TUTAJ< i złóżcie swoje zamówienie :)

*W poście pojawiają się linki afiliacyjne. Jeśli planujecie zakupy na stronie Lookfantastic, bardzo proszę o korzystanie z nich :) Was to nic nie kosztuje, a dla mnie wiele znaczy.
      

8 komentarzy:

  1. bardzo fajna zawartosc boxa ;) ja akurat ze wszystkiego bym skorzystala, bo kocham rozswietlacze i lubie sie z blyszczykami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z tych leniwych i wolę 5 minut dłużej pospać, niż się malować :D

      Usuń
  2. Super zawartość :D Mnie ciekawi ten błyszczyk :D Szkoda, że pójdzie w świat, bo ciekawa jestem o nim opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pójdzie gdzieś blisko w świat, wtedy dam znać jak się sprawdza ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne pudełko. Kilka produktów z wielką chęcią bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zamówić sobie subskrypcję. Cenowo wychodzi całkiem nieźle, a zawartość zawsze jest fajna, dużo lepsza niż w przypadku polskich boxów ;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)