piątek, 23 grudnia 2016

Kalendarze Adwentowe 2016 - Douglas i Lookfantastic - Dzień 23

Strasznie szybko ten czas leci! Już jutro jest Wigilia i tym samym jutro zobaczymy ostatnie okienko kalendarza Douglas. Kalendarz Lookfantastic ma o jedno okienko więcej, więc z nim pożegnamy się w 1 dzień świąt.
Jutro też możecie spodziewać się pełnego podsumowania kalendarza Douglas.

Douglas Kalendarz Adwentowy


W dzisiejszym okienku kalendarza Douglas znalazłam Annayake Ultratime Lifting Anti-Wrinkle Eye Contour Care. Krem ten również znalazł się w polskiej wersji kalendarza, miniatura ma 7ml a jej wartość to aż 203,69zł! Pełna wersja kremu ma 15ml i w niemieckim Douglasie kosztuje 99euro. Jest to krem pod oczy, z serii antystarzeniowej. Jak już wcześniej wspominałam bardzo lubię testować kremy pod oczy, szczególnie te z wyższej półki :)

Lookfantastic Advent Calendar


W dzisiejszym okienku kalendarza Lookfantastic znalazłam Ole Henriksen Clean Truth Cleansing Cloths. Są to chusteczki do demakijażu, mają działanie rozświetlające i nawilżające, a w składzie możemy znaleźć m.in. witaminę C. W kalendarzu znalazła się wersja, w której mamy 10 chusteczek, a jej wartość to 20,83zł. Powiem szczerze, że nie przepadam za tego typu produktami i nie wiem czy dam szansę tym chusteczkom.

Co sądzicie o dzisiejszych okienkach? :)
 

2 komentarze:

  1. To właśnie to okienko douglasowego kalendarza zachęciło mnie do zakupu. Gdyby podmienili i ten produkt (którego chyba u nas nie ma) nie kupiłabym na 100%. Zobaczymy czy warto było.
    Też nie przepadam za chusteczkami do demakijażu, ale ostatnio trochę się przkonałam. Doskonale sprawdzają się na wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena jest powalająca ;)
      Wiesz, ja jestem alergikiem i trochę się obawiam takich wynalazków.

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)