środa, 14 grudnia 2016

Kalendarze Adwentowe 2016 - Douglas i Lookfantastic - Dzień 14

Czas pędzi jak oszalały, mamy już połowę grudnia, w przyszłym tygodniu święta i na blogu okienka będą się pojawiać jeszcze tylko przez półtora tygodnia ;)

Douglas Kalendarz Adwentowy


W okienku numer 14 znalazłam Anny 950 6in1 Nail Polish. Jest to produkt, który miałam w zeszłorocznym kalendarzu i który znalazł się w tym roku również w polskiej wersji. Jest to lakier, który łączy w sobie 6 właściwości. Można go używać jako bazy pod lakier, lakieru nawierzchniowego, ochrony UV, utwardzacza do paznokci, preparatu przyspieszającego wysychanie lakieru i wypełniacza bruzd. Ja, niestety, ze względu na swoje alergie nie używam lakierów do paznokci, ani żadnych odżywek. Produkt z kalendarza ma pojemność 6ml i wartość 23,60zł.

Lookfantastic Advent Calendar


Dzisiaj w kalendarzu Lookfantastic znalazłam Origins GinZing Energy-boosting Moisturizer o pojemności 30ml i wartości 76,76zł (po cenie z polskiej Sephory - 59,40zł). Jest to lekki, beztłuszczowy krem nawilżający, którego można używać na dzień i na noc. Marka ciekawi mnie od bardzo dawna i cieszę się, że będę miała okazję wypróbować ten krem, choć sądząc po opisie powinnam zostawić go sobie na lato, bo przy mojej suchej skórze może być zbyt lekki na zimę :)

I jak Wam się podobają okienka numer 14? :)
 

2 komentarze:

  1. W polskim kalendarzu dzisiaj był peeling Venus za 1€. Ten produkt będzie u nas 22 grudnia, kiedy to niemieckie klientki czeka coś innego.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)