czwartek, 10 listopada 2016

ZANSHIN.pl - Sklep wypełniony Japonią + kod rabatowy dla Was!

Jeśli tak, jak ja uwielbiacie piękne przedmioty to ten post przypadnie Wam do gustu :)

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moimi wrażeniami na temat sklepu Zanshin.pl

https://zanshin.pl/

 Jest to sklep wypełniony Japonią, prowadzony przez przesympatyczną Agatę.
Znajdziecie tutaj mnóstwo oryginalnych przedmiotów, pochodzących prosto z Japonii.

Myślę, że warto zastanowić się nad zakupami chociażby z okazji zbliżających się świąt, bo można tam znaleźć wiele ciekawych rzeczy, które bez wątpienia nadają się na prezenty.
Pokażę Wam co niedawno do mnie dotarło z tego sklepu :)


Musicie przyznać, że wszystko jest piękne i urocze, prawda? :)


Zacznijmy od laleczek Kokeshi. Są to ręcznie robione laleczki, produkowane z drewna mizuki. Nie ma dwóch identycznych, a każda laleczka ma pod spodem pieczęć twórcy!
Możecie je znaleźć >TUTAJ<


Lubicie Maneki Neko? Według mnie są obłędnie urocze (nawet jednego mam wytatuowanego :D). Ale czy wiedzieliście, że w zależności od koloru mogą spełniać różne funkcje? ;) Np. złoty przyniesie Wam fortunę, a czerwony powodzenie w pracy.
>TUTAJ< znajdziecie ten i inne japońskie kotki :D


Jeśli macie mało miejsca, albo chcecie mieć swój talizman zawsze przy sobie, możecie sprawić sobie malutkie figurki, które idealnie nadają się do noszenia, np. w portfelu :)
Mój różowy Maneki Neko przynosi szczęście w miłości, czarna sówka jest na zdrowie i brak zmartwień, a żółta Daruma przyniesie mi szczęście w finansach!
Znajdziecie je >TUTAJ< i >TUTAJ


Laleczki Kokeshi czy Maneki Neko możecie znaleźć także w formie... gumek do mazania! :D Serio, serio. W życiu byście się nie domyślili, prawda? :D >klik, klik<


W sklepie Zanshin.pl możecie znaleźć również całą masą drobiazgów, jak wachlarze, czy naklejki i kolorowe taśmy, które uatrakcyjnią Wasze rękodzieła, książki, zeszyty czy listy.
Mój wachlarz to pocztówka z tańczącą Maiko. Świetna forma pocztówki, prawda? W zestawie jest też koperta i saszetka z pięknym zapachem.

Możecie znaleźć również całą masę różnych naklejek, ja lubię je wykorzystywać do ozdabiane notesów, książek, telefonu, komputera, czy wszystkiego innego. Lubię w ten sposób personalizować swoje rzeczy, od razu milej się na nie patrzy :)


Na poprzednim zdjęciu widzicie też taśmę Washi. Jest to dekoracyjna, papierowa taśma, którą również można wykorzystać do ozdabiania, np. korespondencji. Zobaczcie, jak ładnie się prezentuje :)
Taśmy możecie znaleźć >TUTAJ<, są też inne wzory, jak np. sushi, góra fuji czy sakura. 

Prawda, że wszystko jest piękne i urocze?
W sklepie oczywiście możecie znaleźć całą masę innych rzeczy, jak Bento Boxy, kadzidełka, duże wachlarze, długopisy, książki, czy chusty.
Dlatego też polecam Wam przejrzeć całą stronę tego sklepu.

Tak, jak pisałam na początku postu - myślę, że znajdziecie w tym sklepie całą masę pomysłów na prezenty, czy na udekorowanie swoich domów <3

I jeszcze na koniec, obiecany kod rabatowy!
Na hasło "KAMOMIRU" dostaniecie 10% rabatu na całe Wasze zamówienie!
I co najlepsze - kod jest ważny bezterminowo :D

Jak Wam się podobają tego typu rzeczy? :)
 

2 komentarze:

  1. Znam ten sklep ;D mój bento jest stamtąd <3 mają masę przepięknych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest :) Dawno nie widziałam tylu ładnych rzeczy w jednym miejscu :D

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)