czwartek, 22 września 2016

Urlop 2016 - Tokio! (i dlaczego w tym miesiącu nie będzie opisu FitLoveBoxa)

Moi drodzy :)
Dzisiaj, a właściwie jutro, bo dzisiaj dopiero do Warszawy, wyjeżdżam na urlop do Tokio :)


 zdjęcie podroze.wp.pl

Jeśli chcecie śledzić moje poczynania to zapraszam Was na mojego Instagrama >TUTAJ<

Planuję też wrzucać filmiki na mój nowy kanał na YouTube, zapraszam >TUTAJ<, a jeśli kręcenie filmów mi się spodoba to zamierzam właśnie o nie rozszerzyć działalność bloga... :D

Co do FitLoveBoxa.. umawiałam się z nimi, że przesyłkę wyślą później, po moim powrocie. Zapewniali mnie, że nie ma z tym żadnego problemu. I co? I jajco! Wysłali wczoraj, w dostawie dzisiaj.. i jeszcze na ostatnią chwilę jeździłam po jakichś wsiach w poszukiwaniu kuriera.
Wkurzyłam się, więc zawartości w tym miesiącu nie będzie :P

Trzymajcie się ciepło! Pa :)

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)