sobota, 5 grudnia 2015

Denko - Listopad 2015

Kilka dni temu skończył się kolejny, okropny, zimowy miesiąc ;)
W związku z tym przyszedł czas na denko.


W tym miesiącu trochę się tego zebrało ;)
Udało mi się zużyć sporo zaczętych dużo wcześniej produktów.

KĄPIEL


1. Eucerin - Olejek pod prysznic
Uwielbiam go z całego serca! Jest cudowny. Ma bardzo delikatną konsystencję, dobrze się pieni ładnie pachnie i pozostawia skórę aksamitnie gładką. Niestety Eucerin wycofał się z PL...
Cena: 25zł za 200ml

2. Lactacyd - Płyn ginekologiczny Ultra-delikatny
Kupując płyn do higieny intymnej zawsze szukam takiego z jak najlepszym składem. Nie toleruję w nich SLSów i innych tego typu niepotrzebnych składników. Ten spełnia moje oczekiwania.
Cena: 18zł za 250ml

3. Palmolive - Żel pod prysznic So Vibrant
Nie dla mnie. Przede wszystkim zbyt słodki zapach. Do tego jest rzadki i kiepsko się pieni. Na pewno nie kupię ponownie.
Cena: 16zł za 500ml

4. The Body Shop - Żel pod prysznic Marakuja
Jak zwykle, w przypadku The Body Shop nie mogę powiedzieć złego słowa. Po prostu uwielbiam. Obłędne zapachy, świetna konsystencja. Nic dodać, nic ująć. Współczuję tym, którzy nie mają sklepów TBS w swoich miastach ;)
Cena: 25zł za 250ml 

5. L'Occitane - Żel pod prysznic Werbena
Okropny. Mdły zapach, w ogóle się nie pieni, przelewa się przez palce. Zupełnie nie jest wart wydanych na niego pieniędzy.
Cena: 12,40zł za 50ml


CIAŁO

   
6. Tołpa - Balsam do ciała Dermo Body Hydro
Jeden z moich ulubionych balsamów do ciała. Bardzo się rozczarowałam, jak się dowiedziałam, że Tołpa wycofała go z oferty.
Cena: 25zł za 250ml

7. Tołpa - Nawilżające mleczko-nektar
Nie polubiliśmy się. Dla mnie za słabo nawilża i za mocno pachnie. Na pewno nie kupię ponownie.
Cena: 7zł za 50ml


TWARZ

       
8. Bioderma - Płyn micelarny Hydrabio H2O
Bardzo nie lubię jego bardziej znanego brata, ale ta wersja bardzo mi podpasowała. Nie podrażnia, nie uczula i dobrze zmywa makijaż.
Cena: 42zł za 250ml

9. Tołpa - Płyn micelarny Dermo Face Physio
Kupuję go regularnie, nie mam do niego żadnych zastrzeż. Jest delikatny, dobrze zmywa makijaż i ma dobrą cenę ;)
Cena: 38zł za 400ml

10. La Roche-Posay - Krem Cicaplast Baume B5
Używałam go na noc bo jest tłusty i bardzo treściwy. Niestety strasznie mnie zapchał ;\
Cena: 2zł za 3ml

11. Sylveco - Tymiankowy żel do twarzy
Jedyne co mi w nim przeszkadza to zapach. Jest bardzo mocny, taki apteczny. Poza tym to bardzo fajny żel. Jest delikatny i nie podrażnia.
Cena: 17zł za 150ml


WŁOSY I ZAPACH

             
12. Schwarzkopf BC Professional - Maska do włosów farbowanych Color Freeze
Uwielbiam ją ;) Sprawia, że moje włosy są miękkie, świetnie się układają i mam wrażenie, że dłużej są świeże. Ładnie pachnie.
Cena: 6zł za 30ml

13. Kenzo - próbka - woda perfumowana Jeu d'Amour
Nie mój zapach. Zbyt delikatny i zbyt kwiatowy. Wolę cięższe i słodsze zapachy, jak jego starszy brat - standardowy Amour ;)

A jak wyglądają Wasze zużycia z minionego miesiąca? ;)
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)