piątek, 19 maja 2017

Lookfantastic Box - Maj 2017 / May 2017 - Get the Glow!

Jeden z moich ulubionych dni w miesiącu to dostawa boxa Lookfantastic.
W ciągu, już ponad rocznej, subskrypcji ani razu się nie zawiodłam.
A jak będzie tym razem? Zapraszam do zapoznania się z zawartością majowego boxa :)


Box, w tym miesiącu, jest większy niż zazwyczaj i ma piękny, różowy design. W pudełku, oczywiście prócz kosmetyków, znalazła się książeczka z opisami produktów oraz najnowsze, brytyjskie wydanie magazynu Elle.


James Read - Gradual Tan H2O Mist
"Ta delikatna mgiełka nawilża i odżywia skórę, ponadto pozostawiając skórę delikatnie muśniętą słońcem."
Nie lubię się opalać i raczej jestem bladziochem, ale chętnie przetestuję tę mgiełkę na nogach ;) choć koleżanka nastraszyła mnie, że po jej użyciu zrobiła się pomarańczowa...
Cena: 29,36zł za 30ml


System Professional - Luxe Oil
"Luxe Oil to silny eliksir bogaty w miks olejków, który świetnie odżywia i poprawia kondycję włosów."
W pudełku można było znaleźć jeden z dwóch olejków tej marki. Ten co trafił się mnie lub Solar Oil. Ten drugi ma za zadanie chronić włosy przed działaniem promieni UV. Cieszyłabym się z obu produktów tak samo. Uwielbiam wszelkiego rodzaju olejki do włosów :)
Cena: 74,62zł za 30ml

  
Scrub Love - Coconut Cranberry Body Scrub
"Ten naturalny peeling jest wykonany w 100% organicznej, palonej kawy, która ma za zadanie, tak samo jak kokos, delikatnie wygładzić skórę. Oh, i pachnie bosko!"
Super, super, super! Bardzo cieszy mnie ten produkt! Uwielbiam takie peelingi, na pewno się u mnie nie zmarnuje :)
Cena: 34,15zł za 100g


Mellow - Baked Eyeshadow Cream or Peach
"Obojętnie który kolor otrzymasz, Twoje oczy będą wdzięczne za niego. Delikatny pigment nadaje olśniewającego blasku, by nadać rozświetlenie oraz jasne wykończenie."
Ja otrzymałam wersję Peach. Kolor jest naprawdę bardzo ładny, ale nie wiem czy go sobie zostawię, ponieważ obecnie używam palety z Too Faced i mam w niej wszystkie kolory cieni, jakich potrzebuję ;)
Cena: 29,36zł za 3g

    
Real Chemistry - Luminous 3-Minute Peel
"Po użyciu tego peeling skóra staje się rozświetlona, a to dzięki unikalnej mieszance protein, które usuwają martwe komórki naskórka i pozostawiają skórę odnowioną."
Kolejny, ciekawie zapowiadający się kosmetyk. Muszę jeszcze sprawdzić jego skład, aby upewnić się czy nadaje się do używania podczas słonecznych dni, czy jednak musi poczekać na jesień.
Cena: 32,88zł za 7ml


Glov - Quick Treat
"Glov jest wyprodukowana z hipoalergicznych włókien, by delikatnie usunąć makijaż oraz zanieczyszczenia i pozostawić skórę zdrową i rozświetloną."
Znacie ten produkt, prawda? Pojawiał się już w wielu polskich boxach. Gdy zobaczyłam go i tutaj to nieźle się uśmiałam :P Ale wybaczam z dwóch powodów, po pierwsze w Anglii jest to mega nowość, a po drugie bardzo lubię produkty Glov ;)
Cena: 14,90zł


NuFACE - Prep-N-Glow
"Jest to chusteczka, która oczyszcza, łagodzi i nawilża skórę. Posiada dwie, odmienne strony. Pierwsza jest delikatna, koronkowa i ma za zadanie delikatnie usunąć makijaż, zabrudzenia oraz zanieczyszczenia. Druga ma delikatne wypustki, które złuszczają i odnawiają skórę. W składzie znajdziemy mieszankę kwasu hialuronowego, przeciwutleniaczy oraz minerałów, które odświeżają i rozjaśniają twarz, podczas gdy składniki przeciwstarzeniowe pomagają wygładzić skórę, aby ta była młodsza i promienna."
Brzmi bardzo ciekawie ;) Na pewno ją wypróbuję, może nawet jeszcze dziś!

W boxie znalazło się 7 produktów o łącznej wartości 219,93zł, podczas gdy zapłaciłam za niego tylko 57,87zł.

Ja, kolejny raz, jestem bardzo zadowolona. Wszystkie produkty (może poza cieniem do powiek) mi się przydadzą i wszystkie chętnie wypróbuję.
Fajnie też, że te produkty (w większości) nie są dostępne na naszym rynku i dzięki Lookfantastic można je poznać, a jeśli je polubimy to w pełnej wersji zamówić z ich strony :)

Jeśli Wy również chcecie otrzymywać takie pudełeczka, kliknijcie >TUTAJ< i zamówcie dla siebie :)

W poście pojawiają się linki afiliacyjne.
Jeśli zamawiacie swojego boxa, bardzo proszę o skorzystanie z któregoś z nich :)

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)