czwartek, 6 kwietnia 2017

Lookfantastic Box Elle Edition - Marzec 2017 / March 2017

Dzisiaj przychodzę do Was z marcowym boxem Lookfantastic.
Dlaczego z marcowym, skoro mamy kwiecień?
Miałam niestety trochę zawirowań z dostawą marcowego boxa, ale koniec końców szczęśliwie do mnie dotarł i mogę podzielić się z Wami jego zawartością ;)

(W poście pojawiają się linki afiliacyjne. Jeśli planujesz zakup swojego boxa, będę wdzięczna jeśli skorzystasz z któregoś z nich.)
 

Zacznijmy od samego pudełka. Jest niczego sobie, najbardziej podoba mi się w nim to, że jest czarne ;)


Pur - Minerals Disappearing Act Concealer
"Ten lekki ale pełen mocy korektor cienie pod oczami, niedoskonałości oraz zaczerwienia, dzięki swojej niezwykłej formule. Jest wolny od parabenów, ale wypełniony retinolem, ceramidami oraz kwasem salicylowym."
Brzmi naprawdę ciekawie. Dostałam kolor Light i wydaje mi się, że będzie idealnie do mnie pasował. Chętnie go przetestuję i mam nadzieję, że poradzi sobie z moimi cieniami pod oczami.
Cena: 58,73zł za 1,7g

  
Skinchemists - 24h Aqua Repair Facial Serum
"Serum jest wypełnione aktywnymi składnikami, bogate w witaminy oraz antyoksydanty, które pracują nad zdrową skórą, poprawiają jędrność oraz stymulują skórę, by była bardziej promienna i gładsza. Formuła serum jest odpowiednia do każdego rodzaju skóry."
Podoba mi się ten produkt. Producent zaleca używać go rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Mam nadzieję, że będzie działać ;)
Cena: 193,46zł za 30ml


Redken - Heatcure Treatment
"Jest to maska salonowa, której można używać we własnym domu. Jest idealna dla tych, których włosy potrzebują uwagi. Unikalna, rozgrzewająca formuła działa niczym magia, zostawiając włosy niezwykle miękkie, odżywione oraz wygładzone."
Kolejny ciekawy produkt. Aby go użyć, trzeba zerwać górną folię, zostawić na 3-4 minuty, aby maska się rozgrzała i nałożyć ją na umyte szamponem włosy. Na pewno ją wypróbuję!
Cena: 31zł za 25ml

   
St. Tropez - Instant Gloss
"Ten świetny samoopalacz został przedstawiony na londyńskich wybiegach w sezonie wiosna-lato 2017 i od razu stał się jednym z najbardziej pożądanych i modnych produktów roku. Dzięki mocno lśniącej formule może być używany do wzmocnienia już istniejącej opalenizny lub jako samodzielny samoopalacz, by nadać koloru i blasku."
Jest to jedyny produkt w tym pudełku co do którego mam mieszane uczucia. Nie opalam się w ogóle i bardzo cenię sobie bladą skórę, więc myślę, że znajdę mu nowy dom ;P
Cena: 17,86zł za 30ml


Caudalie - Vine Activ 3 in 1 Moisturiser
"Ten lekki krem jest idealny, by nadać skórze wilgoci oraz nawilżenia i zrównoważyć naszą cerę oraz dostarczyć jej naturalnego rozświetlenia. Zawiera unikalną formułę, którą pomaga chronić skórę przed zanieczyszczeniami, dzięki czemu pozostaje czysta."
Ten produkt również bardzo mi się podoba. Lubię wszystko co nawilża ;) Pojawia się tutaj informacja, że krem ma lekką formułę, więc liczę, że świetnie sprawdzi się w cieplejsze dni. Format ma idealny w podróż, przetestuję go już za miesiąc w Madrycie! :D
Cena: 59,53zł za 15ml


Starskin Eye Catcher - Smoothing Coconut Bio-Cellulose Second Skin Eye Mask
"Maski pod oczy są trendem w pielęgnacji na 2017 rok, a te od Starskin mają szansę stać się Twoim faworytem. Bogata w sok kokosowy i ekstrakt z korzenia lukrecji oraz pełna witamin redukuje cienie pod oczami oraz zmarszczki."
Nigdy nie wierzę w tak górnolotne zapewnienia producentów tego typu masek, ale zawsze chętnie je testuję ;)
Cena: 21,08zł za 1 parę

I jak Wam się podoba marcowy Lookfantastic?
Ja jestem zachwycona!
Kolejny miesiąc, w którym twórcy tego brytyjskiego pudełeczka mnie nie zawiedli. W tym miesiącu box kosztował mnie 57,83zł, znalazłam w nim 6 produktów o łącznej wartości 381,66zł. Warto? Warto!

Box można kupić w subskrypcjach na różne okresy, najbardziej opłacalna jest opcja na 12 miesięcy. Co najważniejsze, nie opłacacie całego roku z góry, tylko co miesiąc pobierane są pieniądze z konta! :)

Swoje pudełko możesz zamówić klikając >TUTAJ< (zakładka na górze - Beauty Box)
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)