niedziela, 19 marca 2017

BOX Only You - Druga recenzja - Cece of Sweden, Ziaja + Biovax

Pamiętacie box Only You Dookoła włosów?
Otrzymałam go do testów jakiś czas temu, z całą zawartością możecie zapoznać się >TUTAJ<


 Prezentowałam Wam już część produktów z tego boxa. Możecie o tym przeczytać >TUTAJ<

Dzisiaj (w końcu!) zapraszam Was na recenzje pozostałych produktów :)


Cece of Sweden - Hello Nature - Kokosowa odżywka do włosów
93% składników pochodzenia naturalnego brzmią zachęcająco? Dla mnie bardzo! :) I jeszcze do tego zapach kokosa, czy można chcieć czegoś więcej? Owszem, działania! Dobrego działania ;) Producent zachęca mówiąc, że odżywka ta dogłębnie nawilża oraz regeneruje włosy i sprawia, że wyglądają one zdrowo, stają się mocne i lśniące.
Czy to wszystko prawda?

Powiem Wam tak - zużyłam tę odżywkę do końca! A to naprawdę wiele mówi o tym kosmetyku. Nie mam zwyczaju używać, a co dopiero zużywać kosmetyków, które mnie zawiodły, które źle działają na moją skórę, czy właśnie włosy.

Odżywka ta, prócz tego, że obłędnie pachnie kokosem (!), naprawdę bardzo dobrze działa. Nie obciąża włosów, nie są po niej przyklapnięte. Za to pięknie się rozczesują i układają. Naprawdę jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem tej odżywki.

Ale żeby nie było tak w 100% kolorowo, ma ona jeden minus. Strasznie ciężko ją wydobyć z opakowania! Choć przyznam szczerze, że jestem w stanie przymknąć na to oko ;)


Ziaja - Kuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym
Kolejny produkt, a właściwie produkty, to zestaw amarantusowy marki Ziaja. W jego skład wchodzi Szampon wzmacniający oraz Skoncentrowana maska wzmacniająca.
Przyznam szczerze, że ciężko było mi się przełamać aby zacząć używać ten zestaw. Dlaczego? Dlatego, że do tej pory nie umiałam się przekonać do marki Ziaja. Wiem, że w Azji się nią zachwycają, ale ja miałam mieszane uczucia.

W końcu się przełamałam i.. nie żałuję :)
Zarówno szampon, jak i maska przepięknie pachną. Zapach utrzymuje się kilka godzin po zmyciu maski. A jak z działaniem?
Jeśli chodzi o szampon to w sumie szampon, jak szampon ;P Ani cudowny, ani zły. Dobrze myje, oczyszcza, nie uczula. W sumie niewiele więcej wymagam od szamponów ;)
Co do maski, to sprawia, że włosy bezproblemowo się rozczesują, nie obciąża ich i pomaga w układaniu.

Muszę przyznać, że naprawdę niczego sobie zestaw :)


L'Biotica Biovax - Odżywyczy oleo-krem do włosów
Co prawda tego produktu nie było w boxie, ale w okolicy Mikołajek otrzymałam ten krem, jako uzupełnienie boxu :)
W związku z tym, postanowiłam, że jego recenzja również się tutaj znajdzie.


A cóż to takiego ten oleo-krem? Jest to połączenie kremu z olejkami, które mają za zadanie pielęgnować i upiększać włosy. Mamy tutaj ekstrakt z kawioru, który dzięki zawartości przeciwutleniaczy chroni przed utratą koloru włosów, zachowuje ich młodość, a ponadto działa nawilżająco. Do tego olej moringa, który wykazuje działanie silnie nawilżające włosy. Ma właściwości wygładzające i zmiękczające. Jakby tego było mało, mamy tutaj jeszcze olej tamanu, który sprawdza się w ujarzmianiu puszących się włosów oraz nadaje im lśniący i gładki wygląd.

A co ja na to?
Początkowo trochę się obawiałam obciążenia włosów, ponieważ moje nie są z tych puszących się, a raczej z tych smutnych i przyklapniętych ;)
Mimo to, jestem zadowolona z tego produktu. Pięknie pachnie. Ma delikatną, naprawdę przyjemną konsystencje. Jeśli nie nałożymy go zbyt dużo to nie obciąża, a sprawia, że włosy są lśniące i wygładzone.
Naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył :)


Jeszcze raz chciałabym podziękować za możliwość przetestowania tych wszystkich produktów, a Was zapraszam na stronę twórców tego boxa, gdzie znajdziecie wiele ciekawych i inspirujących artykułów :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)