piątek, 17 lutego 2017

Lookfantastic The Runway Edition - Luty 2017 / February 2017

Zapewne część z Was zauważyła, że w zeszłym miesiącu nie pojawiła się zawartość boxa Lookfantastic. Było to spowodowane całkowitym brakiem czasu na pisanie :( Mam nadzieję, że od tego miesiąca będzie lepiej!


Lutowy box naprawdę bardzo mi się podoba, lubię fiolet chyba w każdym odcieniu (no może poza tymi jasnymi :P).


W środku, prócz kosmetyków, znalazła się książeczka z opisem produktów oraz poradami kosmetycznymi, a także magazyn Elle, którego nie ma na zdjęciu.


The Ordinary - Natural Moisturizing Factors + HA
Krem ten ma za zadanie nawilżyć skórę i pomóc cieszyć się pięknym wyglądem. Zawiera w sobie kwas hialuronowy, ceramidy oraz glicerynę, które zatrzymują wodę w skórze i dzięki temu czujesz się i wyglądasz niesamowicie.
Nawilżenie zawsze w cenie ;) Bardzo lubię tego typu produkty i chętnie go przetestuję.
Cena: 25,03zł za 30ml

  
This Works - Deep Sleep Stress Less
Ten mały pojemniczek zakończony kulką jest idealny by nosić go w torebce i redukować swój stres "w drodze". Zawiera w sobie eukaliptus oraz lawendę, które pomagają zwalczyć napięcia oraz bezsenność, pozostawiając Cię odprężonym i odstresowanym.
Brzmi ekstra! Jeśli naprawdę ma takie wspaniałe właściwości to zdecydowanie przyda mi się ten produkt, ponieważ ostatnio mam ogromne problemy ze snem.
Cena: 34,53zł za 5ml

  
Borghese - Fango Mud Mask
Błotne maski Fango to cała gama różnych składników oczyszczających by udoskonalić Twoją skórę oraz nadać rozświetlenia i zdrowia Twojej cerze. Każda z nich zawiera mieszankę glinek, które poprawiają kondycję, wygląd i teksturę skóry i nadaje jej wspaniały blask.
W pudełku można było znaleźć kilka wersji tej maski. Ja mam u siebie wersję odświeżająco, co mnie bardzo cieszy i chętnie ją przetestuję.
Cena: 24,06zł za 25g

  
Polaar - Icy Magic Roll On
Ten rewitalizujący roll-on pod oczy sprawia, że czujesz się natychmiastowo obudzona i odświeżona, dzięki naturalnej mieszance roślinnych składników. Icy Magic Roll On pomaga zmniejszyć opuchnięcia i przekrwienia okolic oczu oraz zminimalizować cienie i worki pod oczami.
Kolejny produkt, który chętnie wypróbuję. Lubię testować nowe kremy pod oczy bo ciągle szukam swojego ideału.
Cena: 129,05zł za 10ml

  
Model Co - Eye Lites Metallic Shadow
By wykonać swój własny look z wybiegów nałóż warstwę tego cienia na powieki. Nada Ci on piękne rozświetlenie i sprawi, że będziesz wyglądać perfekcyjnie, zarówno na wybiegu, jak i poza nim.
Jest to jedyny produkt z tego pudełka, który nie wpasował się w mój gust. Jestem typem, który dużo bardziej woli produkty pielęgnacyjne, a kolorówka zawsze idzie na dni szuflady ;)
Cena: około 60,85zł za 1,9g (nie udało mi się znaleźć ceny tego produktu, wyliczyłam jego wartość na podstawie innych cieni do powiek tej marki)


Myvitamins - Catwalk Queen
Myvitamins Catwalk Queen to świetna mieszanka witamin, minerałów oraz ekstraktów. Zawiera między innymi witaminę C, cynk oraz ekstrakt z bambusa, które naturalnie wzmacniają skórę włosy i paznokcie.
Skład ma całkiem niezły, więc zapewne wypróbuję te witaminy, choć nie spodziewam się efektów po jednym opakowaniu ;)
Cena: 35,54zł za 30 tabletek

I to już cała zawartość lutowego boxa Lookfantastic!
Jak Wam się podoba?
Box kosztował mnie 58,97zł, a znalazłam w nim 6 produktów o łącznej wartości 309,06zł, z czego 5 chętnie przetestuję :)

Boxa Lookfantastic można kupić w kilku różnych opcjach. Jako jednorazowy zakup oraz jako subskrypcje na 3, 6 lub 12 miesięcy. W każdym wypadku za boxa płaci się co miesiąc, nie jednorazowo :)

Jeśli Wy również chcecie otrzymywać takie pudełka, złóżcie zamówienie klikając >TUTAJ< lub w banner poniżej :)
LookFantastic EU 468x60
   

1 komentarz:

  1. Same ciekawe rzeczy. Na the ordinary czaje się od jakiegoś czasu, box rzeczywiście warto zamówić, zdecydowanie przebija nasze rodzime boxy :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)