poniedziałek, 20 czerwca 2016

FitLoveBox - Czerwiec 2016

Dzisiaj z samego rana kurier przywiózł mi najnowszy FitLoveBox, więc czym prędzej spieszę, by podzielić się z Wami jego zawartością :)


Box, jak zwykle przyszedł zapakowany w spory, zielony karton i jak w zeszłym miesiącu, w tym również jest ozdobiony logiem fitness.sport.pl ;)


Standardowo, prócz produktów w pudełku znalazła się karta informacyjna oraz książeczka z przepisami (tym razem większa, niż zazwyczaj).


Monini - Ziarna Inków
"Pod tą tajemniczą nazwą kryje się niezwykle ciekawa mieszanka ziaren, które mogą urozmaicić każdy posiłek w ciągu dnia. W skład ziaren inków wchodzą aromatyczny ryż, smakowity bulgur oraz niezwykle bogate w składniki odżywcze: quinoa i amarantus."
Całkiem mi się podoba! Lubię zarówno kaszę, jak i ryż, więc ten "mieszaniec" na pewno się u mnie nie zmarnuję :)
Może nawet pójdzie na talerze już w tym tygodniu, do zaplanowanych przeze mnie na środę kotletów z ciecierzycy ;)
Cena: 12,99zł za 350g

  
Gray Moka - Herbata czerwona "Spacer kochanków"
"Kto z nas nie lubi usiąść wygodnie w fotelu latem i cieszyć się zapachem świeżych truskawek, porzeczek lub pomarańczy? A jeśli te smaki i aromaty możemy połączyć z aromatem i walorami zdrowotnymi świeżej, czerwonej herbaty - wówczas powstaje nam idealny przepis na chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków."
Herbata tej firmy pojawiła się w FitLoveBoxie w zeszłym miesiącu, wtedy to była herbata zielona ;)
Jak już wtedy wspominałam, uwielbiam wszelkiego rodzaju herbaty, a połączenie herbaty czerwonej z owocami nie może być złe. Herbatka ta już stoi zaparzona obok mnie i muszę przyznać, że pachnie obłędnie :D
Cena: 12,90zł za 50g 


Bio Planet - BIO Orzechy brazylijskie
"Ta odmiana orzechów charakteryzująca się wyjątkowo wysoką zawartością, korzystnych dla naszego serca, wielonienasyconych kwasów tłuszczowych oraz selenu. Selen jest składnikiem o silnym działaniu przeciwzapalnym i antyoksydacyjnym."
Hm.. nie mogę jeść zbyt dużej ilości orzechów (szczególnie brazylijskich) ze względu na zawarty w nich nikiel, na który jestem silnie uczulona.
Może będę je zużywać w małych ilościach do owsianek, jaglanek i tego typu rzeczy ;)
Cena: 13,99zł za 150g

  
Santini - Ksylitol
"Jeden z najbardziej popularnych i najzdrowszych zamienników białego cukru. Ksylitol to w 100% naturalny cukier pozyskiwany z brzozy, który ma aż o 50% kcal mniej od tradycyjnego cukru, jego smak, wygląd i rozpuszczalność ani trochę nie odstępuje zwykłemu cukrowi."
Od dawna planowałam zakup ksylitolu, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze, więc FitLoveBox trafił w 10-tkę!
Cena: 10,69zł za 250g


Skarby Oceanu - Sól himalajska
"Jeśli istnieją zdrowsze zamienniki białego cukru, sól również nie może pozostać bez własnego odpowiednika. Idealnym tego przykładem jest właśnie sól himalajska, która stanowi lepszy wybór od tradycyjnej białej soli."
Nie do końca wiem co mam z nią zrobić. Gdyby była drobno zmielona to na pewno zastąpiłabym nią zwykłą sól. Ta jest grubo mielona, a ja nie posiadam żadnych młynków. Na szczęście jest to produkt bez terminu ważności, więc może z czasem wymyślę jak go używać ;)

I to już cała zawartość czerwcowego FitLoveBoxa.
W pudełku znalazło się 5 produktów o łącznej wartości 57,86zł.
   Ogólnie jestem z tego pudełka całkiem zadowolona, choć nie tak, jak z wersji z zeszłego miesiąca.
W pakiecie zostało mi jeszcze jedno, lipcowe pudełko i po nim zadecyduję czy przedłużyć subskrypcję ;)

A jak Wam się podoba czerwcowy FLB?
 

4 komentarze:

  1. Dzięki za miłe słowa :* Dziś środa - kotlety z ciecierzycy, które planowałaś, trafią na Twój stół? :) Nie zapomnij zrobić im zdjęcia - mamy konkurs z fajnymi nagrodami tu: www.riceandmore.pl :) Twoje danie będzie jak znalazł. Zapraszamy wszystkich. No i życzymy smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotlety były w czwartek :D już lecę zobaczyć! :)

      Usuń
  2. Podoba mi się, choć grzecznie przyznaję, że pierwszy raz widzę te boxy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba, może go zamówić tutaj: https://fitlovebox.pl/invite/35b35469e4d2d879acc2 :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! :) Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)